Стандартни рекламни формати в desktop и mobile

Рекламни формати и опции, отговарящи на целите на рекламодателите и съобразени с интересите на потребителите.


Видео отразяване и продуктово позициониране

Възможности за публикуване на продуктово и корпоративно видео съдържание. Опция за споделяне на интерактивни и информационно-образователни видеа, и др.


Общ преглед и посещения

Тарифа, специални условия и отстъпки – моля свалете от ТУК.

PR публикации, интервюта и анализи

Различни опции, гарантиращи актуално отразяване, пълно съдържание на видими позиции и достигане до по-широка аудитория.

  1. Отразяване на прессъобщение или друга информация за компанията, организацията или институция.
  1. Интервюта или гостувания в медиите на представители на компанията, организацията, институция или на лица, които подкрепят или са съпричастни с нейните дейности.
  1. Отразявания на публични събития, специални събития, пресконференции и други, организирани от компанията и организацията.
  1. Авторска разработка и публикуване
  2. Публикуване на анализи, изследвания и мнения

Специални проекти

Web Group Bulgaria разработва и предлага различни проекти, съобразени с целите и стратегията на клиента.

Всеки един медиен проект, разработен от нас е изцяло в контекста на рекламодателска стратегия. Механиката и позиционирането имат за цел постигане на заложените резултати.

Проектите включват специално изготвено съдържание, прецизно позиционирано и таргетирано в релевантни медии от компанията.

Специалните проекти могат да включват:

  1. Създаване на поредица от тематично обвързани авторски текстове, включване на видео и снимков материал, интервю или поредица от интервюта, отразяване на събития, конференции, кръгли маси и др.
  2. Кампания със серия от авторски статии и видеа
  3. Периодично публикуване на избрано съдържание – продуктово, полезно, образователно, информативно и др.
  4. Изготвяне на специален репортаж и отразяване на събитие/поредица от събития
  5. Тематично брандиране на съдържание
  6. Промотиране на съдържание
  7. Създаване на специална брандирана страница/категория в навигационното меню на избран сайт от медийната група. Публикуване на релевантно съдържание в избраната специална страница, отговарящо на целите на кампанията. Публикуване на поредица от материали, намиращи се на конкретно обособено място на сайта – категория на сайта.
  8. Ревюта на продукти, предоставени от компанията.

Промотиране и популяризиране на специалните проекти включва:

  1. Популяризиране чрез създаване на специална страница в навигационното меню на сайта.
  2. Възможности за брандиране на съдържание
  3. Публикуване на промо постове във Facebook страницата на избраната медия
  4. Препоръчано съдържание и задържане на материалите на основни позиции на сайта